تلفن تماس : 79942 021 - 2222120 021
تلفن همراه : 09121442355

طراحی سایت خدماتی پنجره افق

upvcs

طراحی سایت خدماتی پنجره افق

شرکت پنجره افق فعالیت خود را در رابطه با تولید درب و پنجره های دوجداره UPVC از سال ۱۳۸۷ با توجه به نیاز ضروری جامعه و همسو با اهداف دولت در رابطه با استفاده بهینه از انرژی و جلوگیری از اتلاف آن آغاز نمود.مدیریت شرکت همزمان با پروسه تولید ضمن بررسی بر روی انواع پروفیل و یراق آلات از نظر کیفی و دارا بودن استانداردهای لازم پروفیل تولیدی کمپانی آلوب پروفیل را با برند تجاری ونیک و پروفیل هافمن و پروفیل ویستابست و یراق آلات خود را از محصولات برند معروف آلمان (جی.یو) انتخاب و نسبت به تولید سفارشات اقدام نموده است. که خوشبختانه انتخاب مدیریت شرکت باعث رضایتمندی مشتریان و صاحبان پرو ژه های بزرگ گردیده است.

از جمله پرو ژه های تولیدی شایان ذکر این شرکت می توان به پروژه دانشگاه دولتی واحد تفرش و دانشگاه شهید عباسپور تهران و دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان و نیز همکاری با انبوه سازان محترم شخصی ۴۵۰ واحدی شرکت نور و پروژه های مسکن مهر اشاره داشت.

مدیریت شرکت پنجره افق جهت تثبیت قیمت تولیدات خود اقدام به راه اندازی واحد تولید شیشه دوجداره در سال ۱۳۸۸ با بکارگیری پرسنل مجرب و استفاده از دستگاه های به روز دنیا نمود تا بتواند پاسخگوی شهروندان عزیز و ارگانهای مختلف در مورد تولید درب و پنجره UPVC دوجداره باشد.

لینک پروژه

نمونه کارهای بیشتر

طراحی سایت شرکتی عالیس
طراحی سایت شرکتی هومینو
طراحی سایت شرکتی وانا ای ان
طراحی سایت خبری باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده خراسان
طراحی سایت خدماتی ام دی اف سرویس احسان
طراحی سایت خبری بام لرن
طراحی سایت خبری بام دکور
طراحی سایت شرکتی مشابه ایران خودرو
طراحی سایت شرکتی مشابه سایپا
سوالی دارید؟در خدمتیم.