تلفن تماس : 79942 021 - 2222120 021
تلفن همراه : 09121442355

طراحی سایت مشابه اسنپ

طراحی سایت مشابه اسنپ

طراحی سایت اسنپ سبب بوجود آمدن تغییرات زیادی در حوزه تاکسیرانی و کرایه اتومبیل شد. شما که تا چند سال پیش مجبور بودید از آژانس نزدیک خانه خود، اتومبیلی را با نرخ بالایی کرایه کنید امروز با استفاده از اسنپ و نصف قیمت همان مسیر را می‌توانید بروید. از این رو استفاده از اسنپ در ایران رو به افزایش است. با توجه به آمار بالای کاربران اسنپ ، خیلی از افراد علاقه مند راه اندازی کسب و کاری مشابه اسنپ می باشند. شرکت سئوراز با برخورداری از دانش و تجربه کافی و بهره گیری از کارشناسان مجرب قابلیت طراحی سایت مشابه اسنپ را دارد. شرکت سئوراز با طراحی سایت مشابه اسنپ میتواند تمام نیازهای شما را در حوزه تاکسی اینترنتی برطرف سازد.

 در سایت طراحی شده مشابه با اسنپ توسط سئوراز به راحتی می توانید درخواست تاکسی دهید. بعد از سفارش شما برای طراحی سایت مشابه اسنپ، گروه برنامه نویسی سئوراز قالبی کاملا اختصاصی با مالکیت صد در صد شما طراحی کرده در اختیار شما قرار میدهد.

نمونه کارهای طراحی سایت مشابه اسنپ

سئوراز در این سال ها توانسته با ارائه بهترین خدمات و پشتیبانی با مناسب ترین قیمت یکی از فعال ترین شرکت های رسمی در حوزه طراحی وب سایت باشد. ما در سئوراز سایت های فروشگاهی، بازاریابی شبکه ایی، آموزشی، خبری، شرکتی و غیره را به زبان های مختلف زنده دنیا طراحی و توسعه داده ایم.چنانچه شما نیز با فراهم کردن بستر و ظرفیت مناسب قصد طراحی سیستم های تاکسی یاب در یکی از شهر های ایران را دارید میتوانید از تجربه و مشاوره کارشناسان سئوراز بهره مند شوید.

طراحی سایت مشابه اسنپ
طراحی سایت مشابه اسنپ
طراحی سایت مشابه اسنپ
طراحی سایت مشابه اسنپ
طراحی سایت مشابه اسنپ
طراحی سایت مشابه اسنپ

امکانات طراحی سایت مشابه اسنپ

دسترسی ساده و سریع
مقرون به صرفه
امکان گزینش رانندگان
پرداخت آنلاین هزینه سفر
نمایش زنده خودرو ها در نقشه
امتیازدهی به راننده در انتهای سفر
پشتیبانی تمام وقت

خدمات طراحی سایت

img
سوالی دارید؟در خدمتیم.