تلفن تماس : 79942 021 - 2222120 021
تلفن همراه : 09121442355

رتبه بندی سایت

رتبه بندی سایت

موتور های جستجوگر بر اساس الگوریتم ها و معیارهای خود برای صفحات وب سایت ها  امتیازی قائل می شوند، که به این امتیاز رتبه سایت می گویند. هر چقدر یک سایت دارای امتیاز بالاتری باشد، هنگام نمایش نتایج جستجو شده توسط کاربران، جزو نتایج اولیه نشان داده خواهد شد.با افزایش رتبه سایت احتمال افزایش بازدید سایت نیز بیشتر خواهد شد.

بررسی رتبه سایت

امروزه از Pagerank گوگل برای رتبه بندی سایت ها، بیشتر استفاده می کنند. گوگل امتیازی را بین 0 تا 10 برای سایت ها و صفحات داخلی آنها لحاظ می کند. این امتیاز بندی هر چند وقت یکبار توسط گوگل باز بینی می شود و تغییرخواهند کرد. برای یافتن رتبه یک سایت می توانید به سایت https://www.pagerank.net رجوع کرده و آدرس صفحه مورد نظرتان را وارد کرده تا امتیاز آن را به شما اعلام کند.

معیار رتبه بندی گوگل بر این اساس می باشد که لینک های صفحات سایت ها به یکدیگر امتیاز یکسانی نداشته و هر صفحه ای که امتیاز بیشتری  داشته باشد،رتبه بالاتری خواهد داشت، و این امتیاز را به صفحاتی که به آنها لینک شده نیز منتقل خواهد کرد، بدون آنکه از امتیاز خودش کم شود از این رو لینک های ورودی به یک سایت بسیار مهم هستند. هر چقدر تعداد لینک های ورودی به سایت شما بیشتر باشد، گوگل نیز امتیاز بیشتری به سایت شما خواهد داد.

استفاده از الکسا برای تعیین رتبه سایت

شما می توانید به راحتی با رفتن به سایت http://www.alexa.com و وارد کردن آدرس سایت خود ، رتبه سایت خود را ببینید.رنک الکسا عددی است که این سایت برای رتبه سایت شما نشان خواهد داد، که بر اساس ترافیک، نمایش سایت شما در نتایج جستجو و سنجش میزان محبوبیت سایت شما توسط این سایت تخمین زده می شود. هر چه این عدد کمتر باشد، نشان از پرترافیک بودن و محبوبیت سایت شما را خواهد داشت.

92 6 300x180 - رتبه بندی سایت

دلایل محبوبیت الکسا

از جمله دلایل محبوبیت الکسا را می توان، ارائه اطلاعات بروز و جهانی از وضعیت بازدید سایت ها و رتبه بندی جهانی و کشوری سایت ها بیان نمود، از این رو شما بتوانید به راحتی وضعیت سایت خود را با سایر سایت مقایسه کنید. اگر قصد تبلیغ در وب سایت خاصی را دارید، از طریق سایت الکسا می توانید بررسی کنید که آیا این تبلیغ برای شما بازدهی خواهد داشت یا خیر. شایان ذکر است که رتبه الکسا کاملا قطعی نبوده و به صورت تخمینی می باشد.

رتبه بندی سایت ها بر چه اساسی می باشد؟

  • سئو داخلی سایت
  • سئو خارجی سایت
  • بررسی و تحلیل سایت های رقبا
چگونه می توان رتبه سایت را افزایش داد؟
  • تولید محتوای جدید و بروز
  • ایجاد تجربه کاربری مناسب
  • بالا بردن تعداد لینک های ورودی به سایت
سوالی دارید؟در خدمتیم.