تلفن تماس : 79942 021 - 2222120 021
تلفن همراه : 09121442355

تعرفه بهینه سازی وب سایت

برای اعلام تعرفه بهینه سازی سایت باید ابتدا به تحلیل سایت و بررسی کلمات کلیدی پرداخته شود. به طور کلی نمی توان قیمت مشخصی برای سئو و بهینه سازی سایت تعیین نمود و افراد یا شرکت هایی که بدون بررسی های اولیه به اعلام قیمت می پردازند معمولا در کار سئو و بهینه سازی سایت از تبحر لازم برخوردار نمی باشند. با توجه به توضیحات داده شده، بعد از اتمام بررسی های لازم می توان یک قیمت تخمینی را برای سئو سایت تعیین نمود. شایان ذکر است قیمت های تخمینی از سایتی به سایت دیگر متفاوت خواهد بود زیرا برای هر سایت باید با توجه به نوع فعالیت آن سایت و رقبای آن اقدام به انتخاب کلمات کلیدی نمود. هم چنین مدت زمانی که سایت بر روی اینترنت قرار گرفته نیز در سئو و تعرفه آن تاثیر گذار خواهد بود.

انواع سئو که برای بهینه سازی سایت استفاده می شوند عبارتند از :

  • سئو داخلی یا On Page
  • سئو خارجی یا Off Page

سئو داخلی چیست ؟

دستورالعمل هایی که داخل خود سایت برای سئو آن انجام می شود مانند استفاده از تگ های متا، استفاده از تگ عنوان برای سایت، بکار بردن خصوصیاتalt برای تصاویر سایت، بکار بردن درست سر تیترهای h1 تا h6 در مطالب سایت، تولید محتوای بروز و مناسب ، سرعت بارگذاری سایت، تعداد کلمات استفاده شده در متن،طراحی سایت به صورت واکنش گرا یا ریسپانسیو و … سئو داخلی می گویند.بکارگیری اصول سئو داخلی، باعث می شود موتور های جستجو سایت را بهتر بشناسند و کاربران نیز محتوای سایت را بهتر درک کنند. سایتی کاربر پسند خواهد بود که محتوای آن به راحتی قابل فهم باشد.

سئو خارجی چیست ؟

فعالیت هایی که خارج از وب سایت برای بهبود سئو و بهینه سازی سایت انجام می شود مانند فعالیت در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام، فیس بوک و … ، بررسی بک لینک های موجود در سایت، سئو خارجی می گویند.

اهمیت کلمات کلیدی در تعرفه سئو سایت

انتخاب کلمات کلیدی درست و مناسب در تعیین تعرفه سئو سایت بسیار حائز اهمیت می باشد. برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب باید با توجه به فعالیت سایت کلمات را در نظر گرفت. به عنوان مثال اگر برای طراحی سایت فروشگاهی لباس می خواهید کلمات کلیدی انتخاب کنید می توانید از کلمات ” لباس ” ، ” لباس زنانه” ، ” لباس مردانه ” و … استفاده کنید.

کلام آخر سئو و بهینه سازی سایت کاری زمان بر بوده و نیاز به صبر و حوصله خواهد داشت.

سوالی دارید؟در خدمتیم.