تلفن تماس : 79942 021 - 2222120 021
تلفن همراه : 09121442355

افزایش رتبه گوگل

افزایش رتبه گوگل

امروزه بیشتر افراد برای یافتن پاسخ سوالات خود، به جستجو در  گوگل می پردازند.معمولا کاربران تعدادی از نتایج اولیه که توسط گوگل آورده شده را خواهند دید. از این رو آورده شدن در نتایج اولیه جستجو شده توسط گوگل به یک موضوع حیاتی برای وب سایت ها تبدیل شده .افزایش رتبه سایت در گوگل و بهبود جایگاه سایت در کلمات کلیدی مرتبط از موضوعات مهم در طراحی سایت و یکی از دغدغه اصلی مدیران سایت هامی باشد. مدیران سایت ها تلاش می کنند که با رعایت اصول سئو و بهینه سازی سایت، موفق به کسب رنکینگ بالا در گوگل شوند. در ادامه قصد داریم به توضیح اهمیت افزایش رتبه سایت در گوگل را بپردازیم و روش هایی که باعث بهبود رتبه سایت شما در گوگل می شوند را بیان کنیم.

اهمیت افزایش رتبه سایت در گوگل

آمار بازدیدکنندگان سایت بسیار مهم می باشد، زیرا اگر شما حتی بهترین سایت را از نظر برنامه نویسی، طراحی گرافیک، محتوا و… داشته باشید اما سایت شما تعداد بازدیدکنندگان کمی داشته باشد، سایت شما هیچ ارزشی نخواهد داشت زیرا یکی از معیارهای خوب بودن یک سایت تعداد بازدیدکنندگان زیاد آن می باشد.

حال که به اهمیت تعداد بازدیدکنندگان سایت پی بردیم، چرا افزایش بازدید از طریق گوگل مهم می باشد؟ برای یافتن پاسخ به این سوال، یک سری از روش های افزایش بازدید سایت  را بیان خواهیم کرد.

  • بازدید مستقیم (افرادی که از قبل سایت را می شناسند)
  • تبلیغ در سایت های مختلف
  • تبلیغ در رسانه های عمومی
  • تبلیغ کردن با فرستادن ایمیل
  • بازدید از طریق شبکه های اجتماعی
  • بازدید از طریق گوگل و سایر موتورهای جستجو
  • انتخاب کلمات کلیدی مناسب

بالا بردن رتبه سایت

برای اینکه هنگام جستجو در گوگل سایت شما رتبه خوبی داشته باشد و جزو نتایج اولیه ی جستجو آورده شود، باید به پارامترهایی که گوگل در رتبه بندی سایت ها استفاده می کند، توجه نمود از جمله : محتوای سایت، ساختار سایت، نحوه کدنویسی، لینکها، قدمت سایت، مکان سرور، دامنه، سرعت لود صفحات سایت و…

آیا رتبه سایت در الکسا باعث افزایش رتبه سایت در گوگل خواهد شد؟

رتبه گوگل ارتباطی با رتبه الکسا وب سایت نخواهد داشت. اگر رتبه سایت شما در گوگل بهبود یابد، رنک الکسا سایت شما بهتر خواهد شد.الکسا امتیاز یک سایت  را بر اساس تعداد بازدیدکننده و تعداد بازدید صفحات لحاظ می کند. هر دو پارامتر فوق را می توان از طریق روش های غیرطبیعی و اسپم بهبود بخشید، بنابراین امتیاز الکسا به تنهایی ملاک مناسب بودن و پربازدید بودن یک سایت اینترنتی نخواهد بود.

چگونه می توان رتبه سایت خود را در گوگل افزایش داد ؟

 

how to increase google ranking and brand awareness by trimaxseo d8tatrq 880x550 300x188 - افزایش رتبه گوگل

    افزایش-رتبه-گوگل

 

  • بروز کردن محتوای سایت و قرار دادن مطالبی که باعث جذب کاربران و در نتیجه افرایش بازدید سایت شما خواهد شد.
  • لینک گرفتن از سایت های معتبر باعث افزایش رتبه سایت شما در گوگل خواهد شد.
  • انتخاب کلمات کلیدی درست و در نظر گرفتن کلماتی که هنوز کسی روی آنها کار نکرده ، می تواند باعث افزایش رتبه سایت شما شود.
سوالی دارید؟در خدمتیم.