تلفن تماس : 79942 021 - 2222120 021
تلفن همراه : 09121442355

طراحی سایت تهران

طراحی سایت تهران

در واقع منظور از طراحی سایت تهران طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا است به روشی که روشی درحوزه طراحی سایت می باشد که به کمک آن وب سایت طراحی شده در دستگاه های هوشمند نظیر تبلت ها و تلفن های همراه پیشرفته ، قابل مشاهده خواهد بود . در واقع با انجام طراحی سایت حرفه ای ، وب سایت شما مطابق با رزولوشن صفحه نمایش دستگاه هوشمند کاربر به بهترین شکل ظاهر خواهد شد .

ریسپانسیو
طراحی سایت دستگاه های هوشمند

طراحی سایت دستگاه های هوشمند

همان طور که قابل مشاهده می باشد روز به روز بر تعداد کاربران دستگاه های هوشمند در سراسر جهان اضافه می شود از این رو انجام طراحی سایت به صورت واکنش گرا یا ریسپانسیو به یکی از نیاز های تمامی کسب وکار ها تبدیل شده است . علاوه بر این از آن جایی که طراحی سایت ریسپانسیو امروزه بسیار رواج پیدا کرده است ، موتور های جستجو گر نیز ( به خصوص موتور جستجو گر گوگل ) واکنش گرا بودن وب سایت ها را به عنوان یکی از کاراکتر های مهم و موثر در رتبه بندی آن ها در نظر گرفته اند .

طراحی سایت تجاری

طراحی سایت تجاری

امروزه طراحی سایت های بسیار موفقی موجود می باشند که توانــسـته اند سودآوری بالایی را برای صاحبان خود بدنبال داشته باشند.

وب سایت شما هویت تجاری شما یا برند مخصوص شماست.ما برای شما با متخصصین مان حداقل یک جلسه مشاوره برای بررسی استراتژی تجارت خود و به تحقق رساندن آن برگزار می کنیم.این مدل مشارکت نه تنها باعث رشد تجارت شما در اینترنت می شود بلکه باعث شده مشتریان ما طی چندین سال به ما بازگشته اند.از شرکت های کوچک و متوسط تا شرکت های شناخته شده در سطح کشوری.ما نقش مهمی در رشد آنلاین کسب و کار مشتریان مان ایفا کرده ایم.

راهکار های گوناگونی در راستای شرکت طراحی سایت در حوزه ی طراحی سایت موجود می باشد که به کمک آن ها و با رعایت تمامی اصول و استاندارد های موجود در طراحی سایت می توانید به بهترین نتیجه دست یافته و نرخ تعداد مشتریان خود را روز به روز افزایش دهید . شرکت طراحی سایت سئوراز به عنوان بزرگ ترین ، قدیمی ترین و موفق ترین شرکت در زمینه ی طراحی سایت ، بهترین خودمات را برای مشتریان خود در نظر گرفته است .

طراحی سایت ریسپانسیو

 خود به شرکت طراحی سایت سئو راز به بهترین نتیجه در بازار رقابتی دست خواهید یافت چراکه طرحی سایت شما بر پایه تمامی اصول روز دنیای طراحی سایت و توسطبهترین تیم برنامه نویسی ایران انجام خواهد شد . بر اساس آمار های ثبت شده 80% از افراد جامعه که دارای تلفن های همراه پیشرفته می باشند هر 15 ثانیه یک بار ، برای مشاهده ی مطالب جدید تلفن همراه خود را چک می نمایند هم چنین 80% کاربران شبکه های اجتماعی پر طرفدار همانند توییتر ، فیسبوک و … دارای تلفن های هوشمند می باشند . این آمار ها اهمیت انجام طراحی سایت به صورت ریسپانسیو را دو چندان می نمایند .

 

computer_pc_web_development_website_design_responsive

خدمات طراحی سایت

img
سوالی دارید؟در خدمتیم.